אלי אקספרס בעברית – קניות בחו"ל

אלי אקספרס

אלי אקספרס בעברית בישראל! חנות המסחר האלקטרוני הענקית מגיעה לישראל בזכות אבאזול. אליאקספרס הסינית היא חלק מקבוצת החברות האדירה אלי באבא (או עלי באבא בשבילנו הישראלים). סין היא מדינה עצומה עם מאות אלפי מפעלים יצרנים והתושבים שלה נהנים מהמחירים הזולים ביותר על כמעט כל מוצר שאפשר לחשוב עליו. אלי אקספרס יצרה מהפכה במכירות באינטרנט כשפתחה את שערי היצרנים האלה לשאר העולם. כמעט בין לילה הרגלי הקנייה שלנו השתנו. במקום שנחפש במשך שעות ארוכות את המוצרים המדויקים שאנחנו צריכים, אלי אקספרס מציעה לנו שפע אדיר של חנויות ויצרנים שמציע מיד את מה שחיפשנו – ובמחירים זולים יותר מכל מקום אחר.

כדי לחסוך את ההתעסקות עם מוכרים שלא מדברים בשפת הקודש, פתחנו באתר אבאזול אפשרות לקנות בעברית ישירות מאליאקספרס בקלות, במהירות ובלי הרשמה. באתר אבאזול אפשר לחפש בין כל המוצרים של אלי אקספרס בתרגום לעברית, במחיר שמופיע בשקלים. אתר אבאזול מציג את כל המבצעים המטורפים של אלי אקספרס בצורה מסודרת ומראה כמה תחסכו בכל קנייה. אין צורך בכרטיס אשראי בינלאומי כדי להזמין דרך אבאזול וכדי ליצור קשר עם המוכר בכל שאלה ובקשה מחכה לכם שירות לקוחות בעברית שיעשה את העבודה בשבילכם, כדי שתוכלו להזמין ולהנות מכל השפע של סין.

 

היתרונות בהזמנה מאלי אקספרס

  • המחיר הזול ביותר בשוק – יש מספר סיבות שבגללן סין יכולה למכור מוצרים במחיר הזול ביותר. בסין מחיר העבודה הוא זול בהרבה מאשר במדינות אחרות. הוסיפו לזה את העובדה שהיא מדינה עצומה עם תחבורה טובה, מה שמושך עוד ועוד חברות בעולם להקים בה את המפעלים שבהם. כל אלו הופכים את סין למקום מושלם לקניית פריטים חדשים במחיר עלות, לפני שהם נשלחים לחנויות בעולם ונמכרים בסכומים גבוהים בהרבה. חברות ענק כמו אפל העבירו את מפעלי הייצור שלהם לסין וממשיכות לספק את אותם מוצרים איכותיים ויוקרתיים. גם הם הבינו שהבחירה בסין משתלמת. קנייה ישירות מכתובת הייצור תיתן גם לכם מחיר שזול בעשרות אחוזים על כל מוצר אחר, עד שלא תרצו לקנות יותר בחנויות מקומיות. הצטרפו לאלפים שהחליטו בארנק שלהם וכבר הפכו את סין לכתובת הראשונה שלהם לקניות.
  • המבחר הגדול ביותר של מוצרים – בתוך שטח סין פועל מספר עצום של מפעלים – קרוב למיליון. בזכות אלי אקספרס הפכה סין לבית החם למספר עצום של מתקני ייצור. סין עצמה היא שוק תחרותי ענק שבו אפשר למצוא כל מוצר שנוכל להעלות בדמיוננו, בכמה וכמה גרסאות, כל אחת מהן במחיר מזמין יותר. לא משנה עד כמה המוצר שאנחנו מחפשים הוא נדיר – מידיות של קומקומים ועד לבלוני ענק, ממצלמות ריגול ועד לביגוד לחיות מחמד – באלי אקספרס נוכל למצוא מבחר עצום שלהם ובאתר אבאזול נוכל להשוות ולמצוא את הטובים והזולים שביניהם.
  • חגים לאומיים עם מבצעי קניות נדירים – התרבות הסינית אוהבת ימי חג ופסטיבלים, ואפשר לצוא בלוח השנה הסיני מספר גדול של חגים כאלה. בכל חג, הסינים נוהגים לקנות אחד לשני מתנות שמתאימות לאופי של החג. באליאקספרס חוגגים את ימי הקניות הגדולים עם מבצעים חד פעמיים, שיכולים להגיע לפעמים להנחה שחוסכת לקונה סכומים אדירים, החל מ-50% הנחה ועד ל-70, 80 ואפילו 90% אחוזי הנחה על פריטים שתמיד רצינו. ימי החג העיקריים שבמהלכם כדאי לקנות במבצע באליאקספרס הם:

יום הרווקים הסיני – יום חג שהתחיל בשנות התשעים. קבוצת סטודנטים באוניברסיטה החליטה להמציא חג הפוך לוולנטיינס דיי ולחגוג דווקא את הרווקות שלהם. הסטודנטים החליטו שיום הרווקים יחגג בכל שנה ב-11.11, תאריך שהזכיר להם את היופי שבלהיות אחד. אבל זו הייתה קבוצת עליבאבא בעצמה שבאמת הפכה את יום הרווקים לחג הבינלאומי שהוא עכשיו. ב-2009 אליבאבא הציעה מבצעים מיוחדים לכבוד החג על כל המוצרים באתר. חלק מהמבצעים המיוחדים היו על מוצרי רווקים, כמו כריות ליחיד, אבל מהר מאוד כל החברות שבאתר החלו להוריד את המחירים וכך קיבלנו את חג המבצעים הגדול שהוא 'יום הרווקים'. עלי באבא רשמה את החג על שמה ונשאר לנו להנות מהנחות ענק על מה מחירים שגם ככה זולים משאר המקומות. זו גם הסיבה שהמכירות של יום הרווקים גדולות פי 5 מאלו של חג הקניות הבא בתור – בלאק פריידיי.

ראש השנה הסיני – החג הגדול ביותר בלוח השנה הסיני הוא ראש השנה, שאותו חוגגים משום מה דווקא בסוף חודש ינואר או תחילת חודש פברואר בכל שנה. מבחינת קניות, ראש השנה הסיני דומה לחגיגות סוף השנה שלנו – חג שבו מוכרים מכל הארץ מוציאים את הסחורה שלהם למכירת חיסול במחירים זולים במיוחד כדי לפנות מקום לסחורות של השנה החדשה. רק שבסין הכל יותר גדול – ראש השנה הסינית הוא כמו מכירת החיסול של אמצע השנה, סוף השנה ותחילתה ביחד. בתקופה זו כדאי במיוחד לחפש מוצרי אלקטרוניקה, שואבי רצפה רובוטיים ומוצרי טכנולוגיה חכמים כמו טלפונים וטאבלטים כי המחירים עליהם הופכים למשתלמים ביותר בשוק.

יום הילדים – יום הילדים הבינלאומי נחגג גם בסין, ב-20 בנובמבר. ביום זה מתפרסמים באתר מבצעים גדולים על כל מוצרי הילדים, כמו ביגוד, צעצועים, מוצרים לתינוקות ולהורים טריים.

מה חשוב לדעת כשמזמינים מאלי אקספרס?

  • תאריך ההזמנה חשוב – כשמזמינים מאלי אקספרס כדאי לשים לב לתאריך שבו אנחנו מזמינים. במהלך ראש השנה הסיני, העובדים הסיניים נהנים משבועיים של חופש. במהלכם הם נוסעים לבקר את קרוביהם ונחים מעבודה בכל רחבי המדינה. הזמנות שאנחנו מבצעים במהלך השבועיים האלו מתאספות במרכזי החלוקה ומחכות לעובדים שיחזרו. לאחר סיום החגיגות העובדים המקומיים פועלים מסביב לשעון כדי לשגר את החבילות לכתובות שלהן, אך כמות ההזמנות הגדולה יכולה לגרום לעיכוב של מספר ימים בהזמנה. כשמזמינים באתר אבאזול מאליאקספרס כדאי לבחור להזמין בימים שלפני החג, שבהם כבר יש מבצעים גדוים ובכך להספיק לקבל את החבילה ללא עיכוב. בכל מקרה כדאי להתעדכן על מצב המשלוח דרך שירות מעקב משלוחים בעמוד האתר.
  • זמן המתנה – לפעמים לוקח לחבילות שנשלחות ממפעלים בסין זמן גדול יותר מאשר הזמנה ממדינות קרובות יותר וקטנות יותר. הסיבה לכך היא שחבילות בסין עוברות לפעמים ממרכזי חלוקה בערים קטנות, למרכזי חלוקת דואר בערים הגדולות – משם הן נשלחות לארץ. לכן, אם אנחנו מזמינים מעלי אקספרס מוצר שאנחנו רוצים שיגיע בתאריך מסוים, כמו מתנה לחתונה או ליום הולדת – כדאי להתכונן בהתאם ולהזמין מעל מספר שבועות לפני התאריך.
  • תקשורת עם מוכרים בסין – לפעמים כשאנחנו פונים למוכרים באתר אלי אקספרס בבקשות שונות (כמו התאמת בגד, שאלה לגבי ביצועים, שאלות על זמן משלוח או כל דבר מסוג זה) המוכר יכול לבקש מאיתנו לנסח מחדש את הפנייה כדי להבין אותנו לגמרי. אם אתם לא בטוחים בשאלה מסוימת או בתובה שקיבלתם מאחד המוכרים, הכי טוב זה לפנות ישירות אל שירות הלקוחות של אבאזול ולהפנות את הבקשה אלינו. אנחנו כבר ניצור קשר עם המוכר ונוודא שכל הפרטים ברורים כדי שתקבלו תשובות ברורות.

היתרונות של הזמנה דרך אבאזול

  • אבאזול חוסכת הרשמה לפייפאל או לאתר – בקנייה אבאזול לא צריך להירשם לשום אתר מחו"ל או לאתר אשראי חיצוני. ההזמנה נעשית ללא רישום נוסף ובאמצעות כל כרטיס אשראי קיים שאתם משתמשים בו בארץ. התשלום באתר כרוך בתוספת עמלה.
  • אבאזול מציג השוואת מחירים – מנוע החיפוש באתר מראה את מחירי המוצרים. אפשר להציג אותם בסדר עולה או יורד לפי בחירה, ולהשוות איפה הכי זול לקנות.
  • הצגת מבצעים – באתר אבאזול נמצאים כל המוצרים של איביי. אפשר לראות בקלות בעמודי המוצרים באתר אבאזול את המבצעים על כל פריט ופריט. בדרך הזאת תוכלו לראות מיד כמה משתלמת כל קנייה וכמה תחסכו על כל מוצר.
  • הכל בעברית – כל האתר באבאזול נגיש בשפה העברית. מנוע החיפוש של האתר נותן לכם להקיש את שמות המוצרים בעברית והוא כבר ידע למצוא אותם בשפת המקור. הגולשים בזיפי מקבלים שירות בשפה העברית, גם אם המטרה היא ליצור קשר עם מוכרים בשפה אחרת. צוות התמיכה של האתר תמיד שמח לעזור בעברית בכל פנייה ובקשה –מן השלב הראשון, של הזמנת המוצר ושיחה עם המוכר ועד לרגע שבו תקבלו את המוצר לידיכם ותראו שהוא טוב ומוצלח ונראה כמו בתמונות.
  • מעקב משלוח – באתר יש אפשרות לעקוב אחר החבילה שנשלחה אליכם. לא צריך לחפש באתר הדואר או באתרי משלוחים מחו"ל. כל הדרך שההזמנה שלכם עושה, מהרגע שבו היא יוצאת ועד שהיא בסניף הדואר ואצלכם בידיים – בעמוד אחד נוח.
  • שירות לקוחות במגוון ערוצים – אפשר לדבר עם שירות הלקוחות של אבאזול בכמה דרכים: במייל, בעמוד 'צור קשר' באתר וגם בצ'אט מיידי עם נציג.
  • מגן מכס – שירות הדגל של אבאזול, וגם הסיבה המרכזית להזמין מוצרים יקרים דרך האתר. כשאנחנו מזמינים חבילות שעולות יותר מ-75$, ההזמנה שלנו יכולה להיתפס במכס. במצב כזה יבקשו מאיתנו לשחרר אותה, ולשלם בשביל זה הרבה כסף. אבאזול היא היחידה שנותנת למי שמזמין דרכה החזר כספי מלא על כספי השחרור. רק מצלמים את הקבלות של המוצר ושל התשלום למכס ואבאזול מחזירה את הכסף. זה עד כדי כך פשוט.

השארת תגובה