מותגים באלי אקספרס 2020 – לא תאמינו אילו מותגים תוכלו למצוא!

נייק, אדידס, קונברס או פומה, הם רק חלק קטן ממגוון גדול של מותגי ספורט ידועים באתר אלי אקספרס שמציעים אלפי מוצרים בזול עם משלוח עד הבית. הנה כל הפרטים על מותגי הספורט הגדולים והאיכותיים ביותר שתוכלו למצוא באתר אלי אקספרס.

אתר הקניות הסיני המצליח אלי אקספרס או עלי אקספרס (Aliexpress) איך שתבחרו לומר, מחזיק בקהל צרכנים ישראלי עצום. זאת כבר עובדה ידועה. יחד עם זאת, רבים מהישראלים מחזקים בקונספציה שמדובר באתר למוצרים זולים וגרועים בלבד – “שמאטס” כמו שההורים שלנו היו נוהגים לומר, אך למעשה זאת טעות ידועה.

אז נכון שאפשר למצוא מוצרים רבים בגרושים באלי אקספרס וחלק מהם הם אכן מוצרים לא מהאיכות הגבוהה ביותר (ולכן הם מאוד זולים), אך אתר אלי אקספרס מכיל מאות מיליוני מוצרים, כשחלק גדול מהם כוללים את המותגים הידועים ביותר בעולם – אדידס, נייק, קונברס ועוד ועוד.

אז אילו מותגים באלי אקספרס תוכלו למצוא?

כאמור, רשימת המותגים באלי אקספרס היא גדולה מאוד וחולשת על פני עשרות תחומים. בין אם מדובר במותגי אופנה ידועים של נעליים, תיקים, מעילים ובגדים באופן כללי, ובין אם מדובר במותגים בתחום הטכנולוגיה של סמארטפונים, לפטופים ומחשבים וגם מוצרי חשמל בכל הקטגוריות השונות.

אז כדי לעזור לכם להתמצא בין מיליוני המוצרים השונים שנמכרים באלי אקספרס, הנה כמה דוגמאות למותגי ספורט ידועים שתוכלו להזמין בזול ועד לבית מאתר הקניות הסיני המצליח ביותר בעולם.

אדידס אלי אקספרס

שימו לב, ישנם לא פחות מכ-5500 מוצרים שונים של חברת אדידס (Adidias) באלי אקספרס! בעמוד הקטגורייה הראשי של אדידס באתר, תוכלו למצוא את כל סוגי המוצרים של אדידס לנשים ולגברים כגון נעלי ריצה, טייטס, מכנסי ריצה, חולצות ריצה, תיקי אימונים, תיקי ספורט, גרביים, בקבוקי מים, כפפות, מוצרי ספורט שונים ועוד מגוון מוצרים מכל הסוגים.

טווח המחירים באתר הוא רחב ומתחיל באיזור ה-9 דולר לגרביים ומגיע עד ל-240 דולר כולל משלוח למעילים האיכותיים של אדידס. בגדול, טווח המחירים הפופולרי למוצרים של אדידס באתר הוא בין 20 ל-90 דולר כולל משלוח לישראל. אז אם אתם פריקים של אדידס או סתם מחפשים מוצרים אופנה וספורט איכותיים, חפשו באלי אקספרס לפני שאתם רצים לקניון ותוכלו לחסוך לא מעט שקלים.

נייק אלי אקספרס

נייק באלי אקספרס

גם חברת נייק (Nike) הידועה מככבת בין צרכני אלי אקספרס. בעמוד הזה תוכלו למצוא לא פחות מכ-4000 מוצרים שונים של נייק באתר בכל סוגי הקטגוריות גם לגברים וגם לנשים. תוכלו למצוא את חולצות הספורט הידועות של החברה ועוד מוצרים רבים, אך בעיקר תמצאו מגוון עצום של כל דגמי נעלי נייק הידועות באיכותם.

לפי נתוני האתר, טווח המחירים הפופולרי לנעלי נייק באלי אקספרס, נע בין 44 דולר ל-73 דולר ולמעלה מ-60 אחוז מהקונים, רוכשים את מוצרי נייק בטווח מחירים זה.

קונברס אלי אקספרס

קונברס באלי אקספרס

כן, גם את נעלי האלוסטארס המפורסמות של המותג הידוע קונברס (Converse) תוכלו למצוא באלי אקספרס. בעמוד הזה למשל קיימים כ-500+ מוצרים של קונברס במגוון סוגים, צבעים וגדלים. רובם הם נעליים, אך תוכלו למצוא שם גם כובעים וחולצות של קונברס ועוד. המוצרים מחולקים באתר ל-4 קטגוריות – גברים, נשים, ילדים וילדות.

לפי החיפוש שאנחנו עשינו, המחירים באתר מתחילים באיזור ה-20 דולר לכובעים ומוצרים קטנים ומגיעים עד ל-124 דולר לנעליים היקרות ביותר של המותג הידוע.

פומה אלי אקספרס

פומה באלי אקספרס

ולסיום, גם מותג הספורט הידוע פומה (Puma) מככב בחנויות של אלי אקפסרס ותוכלו למצוא בעמוד הבא לא פחות מ-1500 בגדי ומוצרי ספורט של החברה הידועה והאיכותית. ביו המוצרים הרבים שבאתר, תוכלו למצוא בעיקר מגוון עצום של סווטשרטים וחולצות של פומה, מכנסיים קצרים ומכנסי ריצה. טווח המחירים עומד בממוצע על כ-50 עד 80 דולר כולל משלוח לישראל.

השארת תגובה