הקבוצות הסודיות דרכן תוכלו לקנות מותגים מזויפים בעלי אקספרס

זה נשמע כמו דיל נהדר: אתם מקבלים קוד סודי, בעזרתו אפשר להזמין ממוכרים באתר הסיני מותגים מזויפים ואף אחד לא מגלה. אלא שמעבר לפגיעה בזכויות יוצרים, תצטרכו לחכות כמעט עד חודש למוצרים האלו…

אתר עלי אקספרס כבר הפך לשם נרדף לחיקויי מותגים שאפשר לקנות לעיתים בשמינית מהמחיר המקורי והישראלים, עם שלא אוהב לצאת "פראייר" קונה מהם בהמוניו.

מה עושה מוכר סיני שיש לו חנות בעלי אקספרס אבל האתר אוסר עליו למכור חיקויים, או בשם המכובס "רפיליקות"? יוצר קשר עם עשרות מנהלי הקבוצות בפייסבוק ומבקש מהם לפרסם בשמו את החיקויים תמורת אחוזים מהמכירות…
יש כמה קבוצות כאלו בארץ. הגדולה ביותר שייכת לקבוצת הטלגרם- "המציאות של אבא", פרופיל בדוי, כמובן. בקבוצת הפייסבוק, "אבא זול – AbaZol" שמונה מאות חברים. בקבוצה הזו אפשר למצוא עשרות חיקויים למותגים כמו נייקי, אדידס, קלווין קליין וגם שאנל, דיור ואחרים.

הכל הולך. ממותגי הלבשה, הנעלה, שעונים, משקפי שמש, תיקים ומוצרי תינוקות כמו גם איפור וטיפוח מהמבוקשים ביותר בשוק. המוכר שיצר קשר עם מנהל הקבוצה מבקש ממנו דבר אחד. לא לשלוח תמונות של המוצרים האמיתיים כשהוא מבקש לקנות את הפריט מחשש שעלי אקספרס יגלו את התרמית, יסגרו את החנות והוא ייחשף לתביעה מצד החברות שאת המוצרים שלהן זייף.

"אבא זול" (ומנהלים אחרים) מפרסמים בקבוצה את התמונות של הפריטים עצמם ממוספרים לפי קודים שונים וקישור לקנייתם. במקרה של הקבוצה של "אבא זול", הקישור מוביל לאתר על שמם שם מוצגים כל הפריטים תחת אותו מותג. משם תופנו לאתר של המוכר בעלי אקספרס לקנייה. באתר הסיני, ברוב המקרים, תראו תמונה אחרת לגמרי, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא לקנות את הפריט שמופיע בחנות ולכתוב בהודעה אישית למוכר איזה פריט תרצו לרכוש בהתאם לקודים שהוא סיפק למנהל הקבוצה. כך תקבלו את המוצר המזויף מבלי שעלי אקספרס או החברה יכולים לעלות על התרמית.
מעבר לזה הם יצרו מדריך מיוחד לכל מי שמתקשה להזמין דרכם את המוצרים:

לא רק שאלה של אמינות

לכאורה, מה רע לקנות מותגי יוקרה במכירים מגוחכים? הרי לא כולם יכולים להרשות לעצמם ללכת עם מותגים שלאחרים יש כסף לקנות אותם? מעבר לפגיעה בזכויות יוצרים ובהשקעות של היצרנים אין סכנה של ממש בטח שלא מדובר בביגוד נעליים ואקססוריז.
עיתון ה"דיילי מייל" פרסם לא מזמן מאמר בו הוא מספר שבבדיקת המוצרים המזויפים שהגיעו מסין נמצאו רמות גבוהות של כימיקלים מסוכנים שנאסרו לשימוש בייצור בארה"ב ואירופה, בין השאר גם פורמלדהיד – חומר מסרטן במקרה הגרוע, או כזה שעלול לגרום לפריחה על העור במקרה הטוב. מדובר בעיקר על רכישת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח או בתוספי מזון ותרופות שנמכרים גם הם בעלי אקספרס. (אין מה לדאוג לגבי ביגוד ואקססוריז).

בהיעדר פיקוח נאות אין לדעת מה מוצרים מהסוג הזה יעשו לעור שלנו. "אנחנו לא יכולים באמת לדעת אילו חומרים פעילים יש במוצרים האלה ולכן אנחנו לא באמת יכולים לדעת אילו תגובות הם יעוררו", אומר ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית. "המוצרים האלה יכולים לגרום לתגובות אלרגיות, אודם ואפילו לכוויות וצלקות רק כי הם לא נבדקו על ידי משרדי בריאות שונים בעולם".

החברות מנסות להילחם בכל כוחם כשמדובר בפריטים שיש עליהם זכויות יוצרים, וכל העתקה שלהם היא עבירה פלילית.
ואף חברות רבות מנסות להילחם באתר- https://AbaZol.com/ שמתמחה במכירת מותגים איכותיים במחירים זולים מאד!

השארת תגובה